Verzendkosten

We hebben vanaf 4 oktober een actie lopen met gratis retour sturen van je bestelling om bestellen nog makkelijker en klantvriendelijker te maken!

Wel hanteren we een paar spelregels:

– meld vooraf even je retour zending aan (zie voorwaarden op de pagina “ruilen en retourneren”)

– gratis retourneren geldt alleen voor bestellingen geplaatst op of na 4 oktober

– als je je retour hebt aangemeld ontvang je van ons een retour label, dit label moet je gebruiken, andere verzend opties die je eventueel zelf hebt aangeschaft worden nadrukkelijk niet vergoed!

gratis retour sturen geldt helaas alleen voor klanten binnen Nederland en dus ook adressen binnen Nederland

– je hebt per bestelling recht op 1x gratis retour

– gratis retour sturen is een tijdelijke actie, wees er dus snel bij!

Voor alle andere verzendingen gelden de volgende verzendkosten:

Verzendkosten binnen Nederland :

  • SERVICEPUNT :  GRATIS  – bij bestellingen boven de 75 euro
  • SERVICEPUNT :  4,95 euro –  bij bestellingen onder de 75 euro
  • HUISADRES     :   6,50 euro – (kan bij buren worden afgeleverd)
  • BIJ ONS AFHALEN : GRATIS – (alleen mogelijk op afspraak!)

Verzendkosten naar België :

  • HUISADRES      :  GRATIS – bij bestellingen boven de 75 euro (kan bij buren worden afgeleverd)
  • HUISADRES      :  6,95 euro – bij bestellingen onder de 75 euro (kan bij buren worden afgeleverd)
  • SERVICEPUNT :  6,95 euro
  • BIJ ONS AFHALEN : GRATIS – (alleen mogelijk op afspraak!)

Verzendkosten overige landen:

graag navragen via: info@hogehakkenspecialist.nl

Levertijd – Indicatie

Voor een beter begrip van onze levertijden is ook een beter begrip van de werkwijze van het merk Pleaser van groot belang. We raden aan om eerst even de extra uitleg in deze link te lezen zodat u beter weet hoe de distributie van Pleaser schoenen in elkaar zit:

meer weten over Pleaser? Check: Info over PleaserUSA

In de regel zal uw bestelling binnen 7 dagen tot 14 dagen na ontvangst van uw order (of na ontvangst van uw betaling bij vooruitbetaling) bij u worden afgeleverd.

U ontvangt een mailtje op het moment dat de bestelling naar u is verzonden. Het is voor ons niet mogelijk om iedereen apart te informeren over de besteltijd omdat deze per item kunnen wisselen maar mocht u daar vragen hebben dan kunt u ons uiteraard altijd even mailen.

In uitzonderlijke gevallen kan de levertijd langer zijn als de fabrikant niet gelijk kan leveren, wij streven ernaar u hiervan z.s.m. op de hoogte te brengen mocht het laatste het geval zijn.